Op naar Kiota

24 november 2015 - Grave, Nederland

Het is bijna zover. Donderdag rijden we naar Mark en vrijdagochtend vroeg rijden we met hem naar Zürich voor onze vlucht naar Kenia. De kinderen in het kindertehuis Kiota kijken er al weken naar uit en wij ook. We gaan gepakt en gezakt met zes koffers vol met kleren voor de kinderen. Zelf hebben we één tas en twee cabinekoffers. We mogen meer koffers meenemen ná een verzoek dat we met hulpgoederen gaan. Het schooljaar loopt in Kiota op het eind en de grote schoolvakantie van zes weken begint. Dat wordt dolle pret samen zonder de huiswerkdruk elke dag. Wel gaan we weer alle schoolbenodigdheden kopen zodat ze in januari weer met volle schooltassen kunnen beginnen.

Voordat we zondag naar Kiota gaan, gaan we eerst, met begeleiding, een dag in Nairobi rondkijken in de grote sloppenwijk Kibera. Ook Kiota kinderen komen hier vandaan.

We gaan van onze belevenissen weer een dagboek bijhouden en je kunt weer meelezen. Allemaal een fijne Sintavond en hele gezellige Kerstdagen.Tot ziens op de site.

1. Marie-jet:
    24 november 2015
    Wat fijn voor de kinderen dat jullie weer komen. Goede reis en een fijne tijd in Kenia
  2. Anja:
    24 november 2015
    Lieve Ria en Ruud,

Een geweldige tijd gewenst en ik zal jullie verhalen weer met veel plezier volgen. Ik begrijp dat de kinderen maar ook jullie er naar uit kijken. Wat een prachtmensen zijn jullie!

XAnja
  3. Marijke:
    Hallo allebei.
    Ik ga het weer volgen.
    Heel veel succes !!! Leuk dat er nu weer nieuwe elementen in zitten (ergens anders slapen).
    Ben benieuwd welke typisch Afrikaanse gebeurtenissen nu weer op jullie pad komen.Marijke
  4. Isabelle:
    Lieve oom en tante,

Heel veel plezier gewenst en een goede reis! Ik kijk er naar uit om jullie verhalen weer te lezen.

Dikke kus
  5. Anne Marie:
    Hallo Ria en Ruud.
    Een hele goeie reis gewenst. Maak er maar weer wat moois van voor de kinderen. En dan genieten jullie ook.
    Lieve groet van Anne Marie.
  6. Lieseth:
    26 november 2015
    Ria en Ruud een hele goede reis. Ik volg jullie weer als vanouds.
  7. Marianne Biesterbos:
    27 november 2015
    Voorspoedige reis en heel veel succes. Op naar die blije gezichtjes.
  8. Evy:
    27 november 2015
    Hoi lieverds, wens jullie weer een geweldige mooie onvergetelijke tijd toe, heerlijk dat de kinderen vakantie hebben dat wordt extra genieten, wat zullen ze blij zijn jullie weer te zien, krijg er kippenvel bij als ik er aan denk ! dikke knuffels en liefs van Evy en natuurlijk ook van Louis, XXX
  9. Tonny:
    30 november 2015
    Heel veel succes bij jullie plannen voor deze reis. We volgen jullie weer.
    Groetjes Tonny en Diny
  10. Wim en Trees:
    1 december 2015
    Veel succes met jullie reisdoel en geniet van de blije gezichtjes van de kinderen.
    Groetjes Wim en Trees